2013/08/16

Now you see me Review

Laatst ben ik naar Now you see me geweest. Deze film is geregisseerd door Louis leterier, hij is onderandere ook regisseur van The incredible hulk en The transporter. De acteurs die in de film spelen zijn : Jesse Eisenberg, Mark Ruffalo, Woody Harrelson, Isla Fisher, Dave Franco. Dit zijn de 5 belangrijkste hoofdrolspelers. Bekende mensen in de bijrollen zijn: Morgan Freeman en Michael Caine. Jesse Eisenberg en Woody Harrelson kan je kennen van de film Zombieland.

Nu over de film:
De film gaat over 4 goochelaars, die zich in de film zichzelf: 'The Four Horseman Group' noemen. In een van hun magische shows gaan ze als spectaculaire eind truc een bank beroven. Zij kiezen een persoon uit in het publiek en laten hem naar het midden komen. Het geld dat ze gaan stelen willen ze aan de mensen in het publiek geven ( In de film kan je zien of het lukt).

FBI-agent Dylan wil graag dat ze boeten voor hun daad. Maar hoe doe je dat, als de goochelaars het met magie doen?
Samen met Alma ( en andere Agent) gaan ze onderzoeken hoe dit kan.
Ondertussen gaat 'The Four Horseman Group' lekker door met geld stelen, want de agenten hebben toch geen bewijs.
Maar hoe kan het dat ze geld stelen als ze zelf in de show zijn?
Is er misschien een vijfde lid? Maar wie dan? En is die persoon misschien de Sleutel tot de oplossing?

Zie het zelf in : Now you see me 
poster Now you see me

Geen opmerkingen:

Een reactie posten