2013/08/26

The Lone Ranger Review

Een paar dagen geleden ben ik naar The Lone Ranger geweest. Deze film is geregisseerd door Gore Verbinski. Hij is ook de regisseur van de Pirates Of The Carribbean films. In de film spelen Johnny Depp, Armie Hammer en Helena Bonham Carter. Deze personen spelen in de film de hoofdrollen. Ook spelen William Fitchner en Ruth Wilson erin.

Over de film:
De film gaat over The Lone Ranger (Armie Hammer) die van plan is Butch Cavendish uit te schakelen. Butch is een groot gezochte crimineel die de broer van The Lone Ranger heeft vermoord. The Lone Ranger gaat samen met Tonto (Johnny Depp) op tocht om Butch te vermoorden. Terwijl zij deze tocht maken gebeuren er allemaal spannende en avontuurlijke dingen.

Ik vond de film erg leuk, vooral ook omdat Johnny Depp erin speelde. In de film zit veel actie en humor en dat vind ik zelf erg leuk. Ik dacht eerst dat is weer zo'n stomme western film ( ik vind western films niet zo leuk), maar dat is echt niet zo. Het is een hele leuke film met veel actie en avontuur!

Wil je weten of ze Butch kunnen stoppen?
Zie het zelf in:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten